کی از جدیدترین شرکتهای زیرمجموعهی شیائومی به نام Black Shark، کاملا وقف طراحی و ساخت گوشی هوشمند گیمینگ شده است و با راه اندازی صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی ویبو، احتمالا اولین محصول خود را اوایل سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر محصولی ارائه نکرده است، اما شاید بهزودی این کار را انجام بدهد؛ زیرا یکی از محصولات آن مورد اشارهی آژانسی دولتی قرار گرفته است که به یک سیستم خنککننده پیشرفته و سیستم روی یک چیپ پرچمدار مجهز است. اگر بلک شارک واقعا در حال تولید گوشی هوشمند مخصوص بازی باشد، تمرکز زیاد بر یک سیستم خنککنندهی قوی، کاملا منطقی و با استراتژی محصول در یک راستا است. امروزه تراشههای موبایل به اندازهای توانمند هستند که قادر به پردازش بازیهایی با گرافیک بسیار بالا باشند؛ ولی معمولا بهخاطر داغ شدن بیش از حد که باعث میشود سختافزار آنها دچار مشکل شود، قادر به ارائهی عملکردی پایدار نیستند؛ بنابراین تجربه کاربری سازگاری ارائه نمیدهند.
در حال حاضر هیچ مشخصاتی از سیستم خنککننده اولین گوشی بلک شارک فاش نشده است و تنها اشاره مبهمی به این شده که دارای تنظیمات «aviation-class» است. شیائومی هنوز انگیزهی خود از رقابت در بخش گوشی هوشمند گیمینگ را اعلام نکرده است؛ این بخش از بازار، پشتوانهی قوی ندارد و شرکتهای بزرگ سازندهی تجهیزات از آن حمایت نمیکنند. پیش از عرضهی گوشی گیمینگ ریزر در اواخر سال ۲۰۱۷، آخرین گوشی مخصوص گیمرها که عرضهی جهانی شد سونی اریکسون اکپسریا پلی محصول سال ۲۰۱۱ بود. ریزر موفق شد با ارائهی اولین گوشی هوشمند خود توجهات را به این گوشی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن جلب کند؛ هرچند هنوز مشخص نیست این تجربه موبایل گیمینگ موفق بوده است یا نه که همین موضوع باعث شده شیائومی شانس خود را در همین بخش امتحان کند.
باتیستا (پینین) فارینا (Battista Pinin Farina) موسس شرکت خودروسازی کارتزریا پینینفارینا است که با نام Pinninfarina شناخته می شود. نام این صنعتگر ایتالیایی با طراحی بسیاری از خودروهای مدرن پس از جنگ جهانی گره خورده است. او شرکت Carrozeria Pinin Farina را در سال ۱۹۳۰ تاسیس کرد.
فارینا طراح بسیاری از خودروهای مدرن معاصر را بر عهده داشته و آخرین خودروی طراحی شده توسط او، آلفا رومئو اسپایدر ۱۶۰۰ بوده است. باتیستا فارینا در سوم آوریل سال ۱۹۶۶ از دنیا رفت. پسرش سرجیو تا سال ۲۰۱۲ مدیریت شرکت را بر عهده داشت و در سوم جولای آن سال از دنیا رفت. در حال حاضر ریاست هیات مدیرهی شرکت پینینفارینا بر عهدهی پائولو پینینفارینا است و سیلویو آنگوری نیز به بعنوان مدیرعامل مشغول به کار است. طبق آخرین آمار این شرکت تا سال ۲۰۱۶ دارای ۵۷۸ نفر کارمند بوده است.
افرادی که روزانه مسافتهای کمی در شهر طی میکنند، میتوانند از رانندگی با خودروهای برقی لذت ببرند. بیامو 530e هیبریدی با موتور بنزینی دولیتری چهار سیلندر با توان ۱۸۴ اسب بخار (البته همانطور که میدانید عدد ۳۰ نشاندهنده شش یا هشت سیلندر بودن خودرو است) به همراه بسته باتری ۹.۲ کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی ۹۵ اسب بخاری عرضهشده است. این خودروی هیبریدی در صورت خالی بودن باک بنزین، با استفاده از انرژی الکتریکی ذخیرهشده در باتریها میتواند ۴۶ کیلومتر را طی کند و حداکثر سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.
مجموع قدرت دو پیشرانهی این خودرو ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور آن ۴۲۰ نیوتن متر است. شارژ کامل آن چهار ساعت و نیم طول میکشد. درصورتیکه از سیستم شارژ ویژه القایی بیامو (i wallbox) استفاده کنید، این زمان به کمتر از ۳ ساعت تبدیل خواهد شد. سرعتگیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۶.۲ ثانیه طول میکشد. حداکثر سرعت بیامو 530e، حدود ۲۳۴ کیلومتر بر ساعت و میزان انتشار دیاکسید کربن آن ۴۶ گرم در هر کیلومتر است.