سایت 8r8.ir به عنوان تنها ارایه دهنده آموزش میکس و مسترینگ مطاابق با استانداردهای بین المللی در ایران می باشد.
با سلام خدمت کاربران عزیز سایت ۸r8.ir
دنیای مسترینگ امروز با تحولاتی شگرف روبه رو شده که نداسنتن آنها می تواند شما را در آینده از این صنعت حذف کند.
بله. مسترینگ هوشمند. جایی که شما حتی با سال ها تجربه باید بنشینید و تماشا کنید هوش سیستم های مسترینگ کمپانی ایزوتوپ چگونه در مورد مسترینگ تصمیمات بهرتی از شما اتخاد می کنند.
جایی که ندانستن این تکنیک ها می تواند عمر هنری شما را خیلی زود به پایان برساند چراکه رقیبان شمکا ترک هایی به مراتب قوی تر و خوش صدا تر تولید میکنند و شما هر چه تلاش کنید به آنها نخواهید رسید چرا که آنها ابزار های هومندی مثل ایزوتوپ نئوترون و یا ایزوتوپ ازون هشت را در اختیار دارند.
باورتان بشود یا نه امروز می توانید با ارایه یک ترک رفرنس به ازون ترک خود را با کمی دانش استفاده از ازون و مسترنیگ دقیقا مشابه همان ترک مسترینگ کنید.
ما امروز با بررسی این ویژگی های اعجار انگیز در ازون ۸ با شما هستیم.
شرکت آسان راهبر پرشین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در سراسر تهران می باشد.
تیم مجرب و کاردادن و متعهد همواره با شماهمراه خواهند بود.
جهت ثبت درخواست آنلاین سرویس و نگهداری اینجا کلیگ نمایید.
شرکت آسان راهبر پرشین افتخار دارد با ارایه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی با نازل ترین قیمت همراه شما باشد.
تعداد مشتری های راضی ما خود نشان دهنده کیفیت بالای کار ما در ارئه خدمات سرویس و نگهداری می باشد.
در صورت عقد قرار داد بیمه یکسال رایگان خواهد بود.
در صورت نیاز آسانسور به بازرسی ادورای برای قرارداد یکسال اول به صورت رایگان خواهد بود.
در زیر می توانید فرم قرارداد را دانلود نمایید.
تماس روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17
تلفن تماس : 1-77976990
_______________________________________________________________
در حوزه سرویس و نگهداری آسانسور باید بدانیم که تفاوت های زیادی بین بالابرهای مسکونی و آسانسورهای عمومی وجود دارد. بالابرهای مسکونی و آسانسورهای عمومی خصوصیات مشابهی دارند، اما خصوصیات زیادی وجود دارد که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد. گرچه هر دو افراد و اجناس را از سطحی به سطحی دیگر منتقل می کنند، آسانسورهای عمومی باید از قوانین خاصی تبعیت کنند.
سرویس آتش
آسانسورهای عمومی یک گزینه سرویس آتش دارند، که در آن آسانسور تنها به
طبقاتی می رود که دود نداشته باشند. آسانسورهای مسکونی نیازمند این خصیصه
نبوده و به ندرت آن را دارند. این نکات در سرویس و نگهداری آسانسور حائز اهمیت است.
در زیر می توانید راه های درخواست سرویس کار حرفه ای آسانسور از ما را مشاهده نمایید.
بالابرهای مسکونی و آسانسورهای عمومی خصوصیات مشابهی دارند، اما خصوصیات زیادی وجود دارد که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد. گرچه هر دو افراد و اجناس را از سطحی به سطحی دیگر منتقل می کنند، آسانسورهای عمومی باید از قوانین خاصی تبعیت کنند .با ما باشید.
در تاریخ ۵ آگوست سال ۲۰۱۲، پس از یک سفر ۸ ماهه در اعماق فضا، مریخنورد کنجکاوی (Curiosity) ناسا با موفقیت روی سطح سیارهی سرخ فرود آمد و رسماً مأموریت خود را آغاز کرد. کنجکاوی، بخشی از مأموریت آزمایشگاه علوم مریخی ناسا (MSL) است که تاکنون چندین مریخنورد را توسعه داده؛ اما این تنها کنجکاوی است که توانسته دستاوردهای مهمی داشته باشد و بیشتر اهداف پروژه را محقق کند. کنجکاوی علاوه بر پژوهش در زمینهی تغییرات اقلیمی و زمینشناسی، به بررسی این موضوع نیز پرداخته است که آیا مریخ در گذشته میزبان حیات مریخی بوده یا خیر.
بهتازگی مریخنورد کنجکاوی رکوردی تازه در امر کاوش مریخ به جا گذاشته است. تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸، برابر بود با دو هزارمین روز حضور کنجکاوی در مریخ که برابر است با ۵ سال و ۵ ماه و ۲۱ روز زمینی یا ۱۹۴۷ روز مریخی. این آمار هنگامی جالب میشود که به برنامهی اصلی این مأموریت مینگریم. در اصل، قرار بود مأموریت کنجکاوی تنها ۶۸۷ روز زمینی (۶۶۸ روز مریخی) باشد و این یعنی کمتر از دو سال؛ اما میبینیم که مریخنورد ۳ سال بیشتر دوام آورده و این یعنی مدت مأموریت تا ۳ برابر تمدید شده است.
در طول این مدت، مریخنورد کنجکاوی کارهای بسیار دشواری انجام داده و از مسیرهای صعبالعبوری گذشته است و میتوان از آسیبهای وارده به مریخنورد به این موضوع پی برد. چرخهای کنجکاوی ترک برداشته و سوراخ شدهاند و در برخی از آنها شکستگی دیده میشود. متهی کنجکاوی نیز به دلیل حفاریهای بسیار در سنگها، اکنون در آستانهی شکستن قرار دارد؛ اما وجود تمام این مشکلات، کنجکاوی در حال حاضر سخت تلاش میکند تا خود را به بالای یک کوه برساند تا نمونهبرداری کند و تصاویری به زمین بفرستد. این مریخنورد تا به امروز بیش از انتظار همهی کارشناسان عمل کرده است.
mars
آشوین واساوادا، دانشمند آزمایشگاه علوم مریخی ناسا، در مورد مریخنورد کنجکاوی میگوید:
از نظر من در طی این مأموریت نسبتاً طولانی ۲ هزار روزه، در خصوص مشکلاتی که سر راه قرار داشتهاند، مریخنورد به شکل خارقالعادهای بیش از امیدها و انتظارات عمل کرده است. در بیشتر اوقات، قابلیتهای مریخنورد همچون روز نخستی که روی مریخ فرود آمد، کارایی داشتند. به یاد دارم در سال نخست مأموریت، مشکلی جدی در بخش حافظه به وجود آمد که خود باعث پدیدار شدن مشکلات دیگری شد و نزدیک بود ما مریخنورد را از دست بدهیم و مأموریت شکست بخورد. تقریباً از همان اوایل مأموریت چرخها دچار مشکل شدند و بخشی از آنها از بین رفت؛ اما در ادامهی مأموریت ما با احتیاط رفتار کردیم و اوضاع را تحت کنترل خود درآوردیم. بهتازگی متهی کنجکاوی با مشکلاتی روبهرو شده که ظاهراً جدی است. در حال حاضر این تنها مشکلی است که کنجکاوی دارد و ما امیدوار هستیم که بتوانیم از ماه آینده مجدداً حفاری در سنگهای سطح مریخ را از سر بگیریم. اگر مشکل مته جدیتر نشود، ما باز هم آماده هستیم تا اکتشافات علمی بیشتری انجام دهیم.
همانطوری که پیشتر اشاره شد، کنجکاوی سعی میکند از یک کوه بالا برود و آن کوه «شارپ» نام دارد. کنجکاوی میخواهد به هنگام بالا رفتن از این کوه، نمونههایی برای مطالعهی گذشتهی مریخ جمعآوری کند. کوه شارپ، در قسمت مرکزی دهانهی گِیل قرار گرفته است. کنجکاوی در سال ۲۰۱۲ در همین دهانه فرود آمد و هدف اصلی آن از ابتدا بررسی کوه شارپ بوده است. کوه شارپ ۵۵۰۰ متر از سطح این دره بالاتر است. نظر بر این است که کوه شارپ از رسوباتی تشکیل شده که میلیونها سال به وسیلهی جریان آب روی هم انباشته شدهاند.
برخی از نظریههای فعلی بیان میکنند که مریخ در گذشتههای دور، اتمسفری چگالتر داشته است که میتوانسته آب را به شکل مایع روی سطح این سیاره حفظ کند؛ اما چیزی بین ۴.۲ تا ۳.۷ میلیارد سال پیش، این اتمسفر به وسیلهی بادهای خورشیدی به فضا رانده شده است و همین باعث شده که مریخ به سیارهای سرد و خشک که امروز مشاهده میکنیم، تبدیل شود. با توجه به این مدل، بررسی نمونههای کوه شارپ میتواند اطلاعات مفیدی در مورد تکامل زمینشناسی مریخ در اختیار دانشمندان بگذارد.
mars
کنجکاوی نمیتواند مدت زیادی در مریخ بماند
در سال نخست مأموریت، کنجکاوی با حفاریهایی که در دهانهی گِیل انجام داد، اطلاعات بسیار مهمی در اختیار دانشمندان گذاشت؛ زیرا گفته میشود که در این نواحی زیرسطحی، بین ۳.۳ تا ۳.۸ میلیارد سال پیش، آب جریان داشته و محل حضور یک دریاچه بوده است. علاوه بر این، کنجکاوی با ثبت شواهد نشان داد که روزگاری در این دهانه، عناصر شیمیایی و منشأ شیمیایی انرژی که برای حیات میکروبی ضروری هستند، وجود داشته است.
صبح امروز سورنا ستاری با حضور مدیرعامل شرکت علی بابا و رییس هیئت مدیره هلدینگ توشا و رضا زرنوخی مدیر عامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران، از مجموعهی علیبابا دیدن کردند.
به گفتهی مدیرعامل شرکت علیبابا، مجید حسینینژاد، در حال حاضر مجموعه علیبابا به عنوان بزرگترین شرکت استارتآپی فعال در حوزه گردشگری ۲۰ درصد از کل بازار بلیت هواپیما و ۱۵ درصد از بازار کل بلیت قطار را در اختیار دارد.
علی بابا
حسینینژاد اعلام کرد که علیبابا در بخش بلیتهای خارجی در ابتدای کار قرار دارد، اما درصدد است بازار بلیت خارجی را نیز توسعه دهد.
مدیرعامل علیبابا گفت:
هم اکنون درآمد مجموعه علیبابا روزانه ۲ میلیارد تومان برآورد میشود و انتظار میرود درآمد روزانه این مجموعه سال آینده به بیش از ۱۰ میلیارد تومان برسد.
بر اساس گزارش وی، در طول ۱۲ ماه گذشته ۳.۵ میلیون بلیت فروخته شده، ۱۳۰ میلیون دلار درآمد کسب شده و بر اساس بررسیها ۴۵ درصد بازار آنلاین به مجموعهی علی بابا اختصاص دارد.
مدیرعامل علیبابا اعلام کرد:
۳۰ درصد از فروش بلیت و ۱۵ درصد از فروش هتل با استفاده از اپلیکیشن انجام میشود و این قضیه یکی از مواردی است که در فروش بیشتر بلیت قطار از علی بابا از سایت رجا کمک میکند.
رییس هیئت مدیره هلدینگ توشا نیز آماری درباره میزان فروش بلیت در روز بارش برف و تاثیر آن در گردشگری ارایه کرد. وی گفت: بارش برف هفتهی پیش باعث باطل شدن ۲۰ هزار بلیت هواپیمای فروخته شده توسط علیبابا شد و همواره تلاش شد تا عملیات بازگرداندن پول بلیتهای باطل شده با سرعت بالایی انجام شود.
به گفتهی وی، هر ۴.۵ ثانیه یک بلیت در مجموعه علیبابا به فروش میرود و میزان فروش روزانه به ۲۰ هزار بلیت میرسد که انتظار داریم این میزان در آینده نزدیک افزایش یابد.